Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε δεν έχουμε καμία ευθύνη ή υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος ή πίστωση.
Στις περιπτώσεις όμως που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη παραγγελίας, την τιμολόγηση, τον τόπο αποστολής, κατεστραμμένη συσκευασία, λάθος διαφήμιση χαρακτηριστικών κ.λ.π.) ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή το πολύ την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα παράδοσης.
Τα μεταφορικά έξοδα αν υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος βαρύνουν το κατάστημα. Εάν όμως η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη τα μεταφορικά έξοδα, οι τραπεζικές προμήθειες και το κόστος αντικαταβολής βαρύνουν τον πελάτη.
Οι επιστροφές για αλλαγή προϊόντος ή πίστωση γίνονται δεκτές μόνο αν πληρούνται οι κάτωθι προϋποθέσεις :
1. Το προς αλλαγή προϊόν να μην είναι σε ειδική προσφορά και να μην έχει εισαχθεί στην Ελλάδα αποκλειστικά για εσάς.
2. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί, παραβιαστεί ή αλλοιωθεί (επικόλληση ετικετών - γράψιμο πάνω στο κουτί ).
3. Τα προϊόντα να συνοδεύονται από την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής ή το σχετικό Δελτίο Αποστολής αν αφορά χονδρική πώληση (Invoice).
4. Η ενημέρωση μας να έχει γίνει εντός 2 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησης, με αποστολή email στο info@hts.gr ή σε περίπτωση μη ύπαρξης δικτύου στο Φαξ 210 2514 636.
5. Να υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα ή έγγραφη συγκατάθεση του καταστήματος.
1. Εφόσον σας ενημερώσουμε με email ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, συσκευάστε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί ή καλύψτε το με μια προστατευτική μεμβράνη συσκευασίας, έτσι ώστε να είναι προστατευμένη η αρχική (εργοστασιακή) συσκευασία κατά την αποστολή. Μην λησμονείτε ότι η ευθύνη ζημίας κατά την μεταφορά, βαρύνει εσάς και όχι την μεταφορική εταιρία (αποστολή χωρίς ασφάλιση).
2. Μην ξεχάσετε να μας επισυνάψετε μαζί την πρωτότυπη απόδειξη ή Δελτίο Αποστολής αν έχει κοπεί τιμολόγιο.
3. Στείλτε το δέμα στην διεύθυνση της έδρας μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την ενημέρωση σας, αποκλειστικά με την εταιρία ACS ( είναι η οικονομικότερη και ταχύτερη επιλογή για αποστολή στην Σόφια ).
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληρεί κάποιον από τους προαναφερθέντες όρους ή δεν μας αποσταλεί εντός των 2 ημερών από την παραλαβή του, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με δική του χρέωση.
Τα ανωτέρω ισχύουν για την Ελλάδα, για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2514 636 ή είτε μέσω e-mail στο info@e-hts.gr.