Εγγυήσεις προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το κατάστημα μας, καλύπτονται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας τους ή του επίσημου εισαγωγέα.

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση. 

Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς. 

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν, είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Τα καταστήματα πώλησης ή οι κατασκευαστές συχνά προσφέρουν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση (επίσης αναφέρεται ως εγγύηση προϊόντος), η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος, είτε χρεώνεται επιπλέον. 

Το περιεχόμενο της εγγύησης, πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλα τα σημαντικά στοιχεία, όπως η διάρκεια, η τιμή και η γεωγραφική κάλυψη, τα στοιχεία της εταιρείας που την παρέχει και υπόμνηση της νομικής εγγύησης.

Χρόνος κάλυψης

Ο χρόνος διάρκειας της εγγύησης του κάθε προϊόντος, ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με το προϊόν και την πολιτική εγγυήσεων της κάθε αντιπροσωπείας από 6 έως 24 μήνες. (Ενδεικτικά: Ηλεκτρονικά εξαρτήματα 6 μήνες, Αισθητήρες καμερών 6 μήνες, pixels οθονών 12 μήνες).


Η εγγύηση ενός προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει :

1. Βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, λάθος σύνδεση, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα, έκθεση σε ήλιο ή ακτινοβολία).

2. Αναλώσιμα υλικά, όπως μπαταρίες, λάμπες, υλικά συγκόλλησης, εργαλεία κ.λ.π.

3. Αναβαθμίσεις, τροποποιήσεις, βελτιώσεις, επισκευές, τοποθετήσεις υλικών για βελτίωση.

Λόγω του μεγάλου όγκου διαφορετικών από την φύση τους προϊόντων, η εταιρεία μας είναι πάντα στην διάθεση σας για να καλύψει κάθε απορία σας σχετικά με την πολιτική εγγύησης και να σας ενημερώσουμε για τον πάροχο της εγγύησης, το διάστημα κάλυψης καθώς και τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης.

Σε περίπτωση βλάβης ή δυσλειτουργίας κάποιου προϊόντος, το ελλαττωματικό προϊόν θα αποστέλλεται στους αντιπρόσωπους της κάθε εταιρίας για επισκευή. Τα έξοδα μεταφοράς προς τους αντιπροσώπους που έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα εφόσον το προϊόν είναι στην περίοδο εγγύησης είναι δωρεάν.

Εάν δεν καλύπτονται από την εγγύηση υπάρχει η ανάλογη χρέωση μεταφορικών. Για τις εργασίες σε προϊόντα εκτός εγγύησης, όπως προϋπολογισμός κόστους ή εκτίμηση βλάβης ή επισκευή υπάρχει η ανάλογη κοστολόγηση.


Κορυφή